بهترین نام کاربری برای اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

احتمالا شما هم به تازگی اکانتی ویژه کسب و کارتان در نرم افزار پر استعمال و بسیار دوست داشتنی اینستاگرام مفتوح کرده اید. ولی حتما شما هم با دشوار برگزیدن یک اسم مناسب برای پیجتان روبرو شده اید. بهترین نام کاربری برای اینستاگرام  ما در این مقاله منظور داریم به شما کمک کنیم لغایت بتوانید اسمی پسندیده برای پیج اینستای کسب و کارتان پیدا کنید.

همان طور که میدونید در اینستاگرام دو دسته به عنوان اسم پیمان دیتا شده. بخشی به اسم ussername و بخشی به اسم name . تفاوت این دو تقسیم در این است که شما برای بخش username، نمیتوانید از حروف فارسی بهره‌گیری کنید و همینطور یوزرنیم شما نباید تکراری باشد. یعنی یوزرنیم انتخابی شما باید پیشتر در اینستاگرام ثبت نشده باشد. ولی در بخش name، شما این امکان را دارید که از حروف پارسی استفاده کنید. بهترین شغل این است که ترجمه یوزرنیمتان را در تقسیم name بنویسید لغایت خوانایی یوزرنیم برای کاربر آسانتر شود.
ما در این مقاله نحوه گزینش یک username خوب برای پیجتان را به شما تعلیم میدهیم. در پیوسته که یک اسم پیج پسندیده برای خویش برگزیدن کردید، وقت آن واصله است که بیو اینستاگرام خود را متحول کنید.

چطوری یه اسم خوب برای پیج اینستاگرامم گزینش کنم؟

به خاطر انگلیسی بودن دسته یوزرنیم، انتخاب نام کمی دشوار است. شما میتوانید از لغات انگلیسی جامع و پیوسته با فعالیتتان که اکثر مردم جامعه آنها را بلد هستند، یا از فینگیلیش پیوسته با کسب و کارتان برای برگزیدن نام پیجتان کاربرد کنید. برای گزینش نام پسندیده باید چند شاخصه مهم را در عقیده بگیرید.

1. ساده بودن اسم پیج اینستا

اولین شاخصه مهم یک نام مناسب، ساده بودن اونه. شما باید اسمی رو برای پیجتون گزینش کنید که کوتاهی و ساده باشه و تلفظ آسانی داشته باشه. اینکار مایه میشه حفظ کردن اسم پیج اینستاگرام شما برای مخاطبا نتون آسون باشه. برای مثال پیج noonesir,ir با تلفظ نون سیر، اسمی ساده، اختصار و با تلفظ اسان است.

2. مرتبط بودن با گستره فعالیتتان

دومین شاخصه مهم اینه که نام انتخابی‌تون با سوژه فعالیت پیجتون پیوسته باشه. برای مثال پیج noonesir.ir به عنوان یک پیج تعلیم طباخی تکاپو میکند. شما بسته به حوزه فعالیتتون میتونین با جستجو کردن تو دایره المعارف، لغات مرتبط با کارتون رو پیدا کرده و از اونها کاربرد کنید. برای مثال یک پیج هنری میتونه از اسامی شخصیت های مهم در زمینه هنر( همانند پیکاسو و…) یا اصطلاحات هنری (مثل پالت و…) بهره‌گیری کنه.
و همینگونه میتونین از اسم برندهای معروف و پرطرفدار پیوسته با فعالیتتون کاربرد کنید. از جمله برندهای معروفی که میتونین در برگزیدن اسم پیج اینستاگرامیتون از اونها بهره‌گیری کنید، برندهای اپل یا سامسونگ پسندیده برای فروشنده های موبایل و لوازم دیجیتالی، و برند آدیداس یا پوما برای فروشنده های کیف و کفش و ابزارها ورزشی هستند.

3. بهره گیری از موقعیت جغرافیایی

ممکن است شما باتوجه به محلی که در اون حیات میکنید و همینگونه محصولی که ارائه میدین بیننده خاصی داشته باشید. وبرای این نوع مخاطبان میتوانیداز اسامی محلی یا بومی بهره‌گیری کنید. برای مثال پیج gilan_ashpazi در حوزه آموزش غذاهای گیلانی فعالیت میکند. این پیج با به کارگیری کلمه گیلان در نام پیجش کاربرانی را که به تعقیب یادگیری غذاهای گیلانی هستند، به خویش جذب میکند.

4. سهم گیری از هشتگ ها

یکی دیگه از شاخصه های مهم برای برند سازی نام پیج اینستاگرام، برگزیدن نام از روی هشتک‌های پر کاربرد و پیوسته با نوع تکاپو شما هست. اینکار مایه میشه زمانی که مخاطب هشتک مورد نیازش رو در بخش اکسپلور سرچ میکنه، بلافاصله نام پیج شما ظاهر بشه و کاربر وارد پیج شما بشه. برای نمونه فرض کنید تکاپو شما در دامنه اشپزی باشد. گرد از هشتک های پر استعمال در این حوزه، #آشپزی_آسان است. اگر شما این کلمه را به عنوان اسم پیج اینستایتان در تقسیم name گزینش کنید، یا این هشتک را درون بیو پیجتان بنویسید، زمانی که کاربر این هشتک را سرچ میکند، پیج شما بی درنگ برای کاربر نمایش دیتا میشود.

5. انتخاب نکردن نام تکراری برای پیج اینستا

به دلیل بالا بودن تعداد کاربران اینستاگرام، این شکیبیدن وجود داره که نام انتخابی شما برای پیجتان، تکراری باشه و اینستاگرام اسم شما رو نپذیره. دراین چهره شما می‌تونین از یک نام منحصر به فرد یا یک اسم خاص و شگفت انگیز، به به اتفاق پیشوند یا پسوند مناسب با نوع فعالیتتون برای اسم پیج اینستاگرامتون کاربرد کنید.
اگر شما علاوه بر پیج اینستاگرامی از سایت هم بهره‌گیری می‌کنین، میتونین از پسوند گستره سایتتون در انتخاب اسمتون کاربرد کنید. برای مثال سایت دیجی کالا digikala.com هست و پیج اینستاگرامی اون digikalacom است شما هم می‌تونین در گزینش اسم پیجتون، پسوند گستره سایتتون رو یا به صورت چسبیده، یا به صورت جدا با استفاده از دات یا آندرلاین، استفاده کنید.

چند نمونه نام برای پیج هنری

honar_doostan : همانگونه که میبینید این پیج از فینگیلیش هنر رفقا که مرتبط با دامنه فعالیتش هست، برای انتخاب نام پیج اینستاگرامش بهره‌گیری کرده.

ma.honarmandim : و همینگونه پیج ما هنرمندانیم هم از این شاخصه ها بهره‌گیری کرده.

rojin__arts : این پیج از واژه متداول art به معنای هنر در ساحل اسم خاص استفاده کرده است.

modbaftani : و همینگونه این پیج از فینگیلیش مد بافتنی که واژه های مد و بافتنی هر دو پیوسته با پهنه فعالیتش است، برای برگزیدن نام اینستای پیجش کاربرد کرده.

amozesh_arosak : و همین طور پیج تعلیم عروسک از شاخصه های بالا کاربرد کرده و نام پیجش از خوانایی نکویی برخورداره.

چند نمونه برای نام پیج لباس

chimeh_maglesi : این پیج که در گستره لباس های مجلسی فعالیت میکنه، از نام ویژه چیمه و کلمه مجلسی برای نام پیج اینستاش بهره‌گیری کرده.

lebase_irooni : پیج پوشاک ایرونی از آنگونه پیج هاییه که از اسمی ساده، با تلفظ اسان، و پیوسته با نوع کار و جنبش و موقعیت جغرافیایی برای پیجش بهره‌گیری کرده.

pariyas_gallery : این پیج از کلمه خاص پریاس و واژه انگلیسی متداول نگارخانه برای برگزیدن اسم پیجش استفاده کرده.

hijabstylebyrahil : استفاده از کلمه های حجاب و استایل در این پیج، بیانگر گستره فعالیتش در مقوله طراحی و فروش جامه های محجبه است. و کاربران خواستار این گونه جامه ها را به خودش جذب میکند.

lebaskade_reyhane : و این پیج هم با استفاده از کلمه لباسکده، پهنه فعالیتش را به کاربر ذکر میکند.

چند نمونه برای نام پیج آرایشی

face.kala : این پیج با استفاده از کلمه انگلیسی face به معنی صورت و کالا، به کاربر بیان میکند که در پهنه فروش ابزارها آرایشی تکاپو میکند و د رعین حال از اسمی کوتاه، ساده و راحت بهره برده.

arayeshihayeman : این پیج هم از فینگیلیش آرایشی های من استفاده کرده.

modiage.onlineshop : این پیج با به کارگیری کلمه انگلیسی onlineshop بیانگر فروشگاه اینترنتی بودن پیجش است.

onlineshop_lilium : و این پیج هم از شیوه بالا بهره‌گیری کرده.

چند نمونه برای نام پیج آشپزی

ashpazi_khanegi : این پیج از ترفند فینگیلیش استفاده کرده است لغایت تا هدف باره عقیده خود را برای بیننده روشن کند.

ashpazi_ba_shima : این پیج نیز از طریقه ی ساحل هم قرار دادن یک نام و واژه ی کله پزی به صورت فینگیلیش قصد مورد عقیده خود را رسانده است.

sofreh_ziba : مفتوح هم همان ترفند ماضی که زیاد هم مخاطب دارد.

ashpazane : در این سرنوشت واژه ی کلیدی بسیار نیرومند انتخاب شده است که می تواند نگاه هر بیننده ای را به سمت خویش جذب کند.

نتیجه گیری

در این نوشتار به صورت کامل برای شما توضیح داده ایم که به چه روشی می توانید یک اسم مناسب برای پیج خویش انتخاب کنید. امیدواریم که مطالب گفته شده برای شما مفید باشد.





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: